Kim jestem?

Odpowiedź jest prosta. Jestem copywriterem i redaktorem. Od zawsze zajmuję się pisaniem. Tworzę swoją markę, która funkcjonuje jako Creative Copywriting. Sprawiam, że klienci mogą poczuć słowa obrazami, kolorami i dźwiękami!

Swoją drogę obrałam dość wcześnie, ponieważ już w klasie maturalnej. W tak młody wieku człowiek nie wie zbyt wiele, ale ja wiedziałam jedno: W moim życiu najwięcej radości sprawia mi tworzenie. I to mi wystarczyło. Uwielbiałam pisać od małego. Zaczynałam od bajek i opowiadań. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, jak różnorodne jest pojęcia pisania.

Od zawsze sama decydowałam o swoim życiu. Podejmowałam różne prace, jednak nie dawały mi one poczucia satysfakcji. Uważałam, że stoję w miejscu. Wiedziałam, że aby zarabiać na pisaniu, czeka mnie ciężka przeprawa przez silną konkurencję i mały rynek zatrudnienia. Choć wiele osób odradzało mi podążanie tak niepewną drogą, postanowiłam nie rezygnować. Mało komu udaje się spełnić swoje marzenie. Ryzyko niepowodzenia jest wielkie, ale czasem trzeba postawić wszystko na jedna kartę. Wyjechałam z małego miasta do Poznania. Nie miałam zbyt wiele pieniędzy, ale rozpoczęte studia i nadzieję, że znajdę to, czego szukam. 

Jak to się zaczęło?

Początkowo odbywałam staż na stanowisku redaktora, w późniejszym okresie odbywałam praktyki dziennikarskie. Moja droga początkowo dotyczyła dziennikarstwa. Studiowałam i pracowałam w zawodzie. Nie żałuję ani dnia poświęconego na zagłębianie wiedzy politycznej czy historycznej. Każda minuta praktyki w obsługiwaniu współczesnych technologi i social mediów, stworzyła sprawność, dzięki której pozostaję wciąż na bieżąco w pędzie XXI wieku.

Co ciekawe, czym więcej się uczysz o mediach w ujęciu dziennikarskim, tym łatwiej dostrzegasz wiele powiązań ze światem marketingu. Widzisz połączenia i schematy działania, a to bardzo pomaga zrozumieć współczesnego odbiorcę.

Wiem nie tylko, jak występować na forum, przed kamerą czy mikrofonem, ale także, jak działać od drugiej strony, czyli jak sprawić, ale stworzony materiał nadawał się do prasy, radia, telewizji oraz oczywiście, największej potęgi- internetu.

To w stronę internetu zwróciłam swój wzrok i obserwuję go od lat. Internet zmienia się tak, jak otaczający nas świat i sposób funkcjonowania społeczeństwa. Jest branżą, w której nigdy nie wie się za dużo.

Podczas studiów i praktyk zdobyłam umiejętność tworzenia informacji, publicystyki i redagowania treści. Zagłębiłam temat budowania wizerunku marki i identyfikowaniu potrzeb klientów. Kawałek po kawałku odkrywałam zasady działania niefizycznej społeczności internetowej i po dziś dzień dążę do zrozumienia jej wpływu na naszą codzienność.

Czym więcej wiesz, tym bardziej widzisz, ile nie wiesz. Ze mną było tak samo. Coraz bardziej interesowała mnie psychologia oraz jej wykorzystanie w relacjach z klientem. Łatwo zostać w tyle, dlatego bez przerwy analizuję nowinki z branży, czytam prasę i książki związane z online marketingiem.Podejmuję kolejne studia oraz szkolenia. Uważam, że content marketing to coś znacznie więcej niż pisanie. Wymaga rozległej wiedzy i umiejętności, które trzeba bez końca aktualizować.

Dobra wada

Bycie upartym nie zawsze okazuje się być złą cechą. Szczególnie, gdy zaczyna się od zera. Udało się tylko dlatego, że potrafię poświęcić się pisaniu przez wiele godzin. Poprawiam i poprawiam, aż uda mi się dopracować tekst w nawet najmniejszym szczególe. Nigdy nie chciałam podpisywać się pod czymś, co jest niepełne lub kiepskiej jakości. Nie po to pracuję na swoje nazwisko!

Dlatego muszę pisać i dlatego jestem w tym dobra. Żeby móc tak mówić, poświęciłam setki tysięcy godzin, a także kilkadziesiąt notesów oraz trzy laptopy. 🙂 Dziś mogę powiedzieć głośno to, co na co niestety wiele osób nie może sobie pozwolić:  Lubię to, co robię! I chcę to robić dalej! 

Tym sposobem, dzięki pracy oraz doświadczeniu powstał Creative Copywriting, czyli copywriting na miarę XXI wieku, który łączy obrazy ze słowami. Tworzę zdania, które zawierają w sobie wszystkie zdobyte umiejętności, zahaczają o różne branże i stają się czymś więcej niż opisem.

Creative Copywriting jest odzwierciedleniem współczesności. Moje teksty mają informować, tworzyć akcje, obrazy i uczucia!